Conținuturi / Activități de învățare |
Obiective și competențe |
Unități de învățare |
Data |
Resurse |
Evaluare |
Înţelegerea semnificaţiei globale a unui mesaj audiat/ transmis ¦ „Cum am petrecut vacanța – activități de citire și repovestire” |
1.3 -înţelegerea semnificaţiei globale a mesajului oral 3.3 -dezvoltarea abilităţilor de pronunţie şi citire corectă 4.2 -exersarea scrierii corecte, lizibile şi conştiente a cuvintelor, propoziţiilor simple şi dezvoltate,a textelor scurte |
Evaluare de preînvăţare |
17 IX |
Fișe de lucru, manual, materiale audio, |
Orală, |
- Vorbirea reflectată şi/ sau independentă ¦ joc didactic „spune ca mine” |
18 IX |
Fișe, planșe |
Orală |
||
- Unităţi lingvistice: cuvânt, propoziţie simplă/propoziţie dezvoltată, text scurt. ¦ Citire fragment „Bunicul”. Alcătuire de propoziții cu cuvintele date / scrierea propozițiilor pe caiete. ¦ testare |
19 IX 21 IX |
Manual, planșe grafice, |
Fișe de lucru, scrisă. Test inițial |
||
-Exerciţii de diferenţiere auditivă la nivelul perechii consoană surdă-sonoră (s-z, p-b, c-g, f-v, t-d, etc.) ¦ Onomatopeele - baza educării auzului fonematic |
1.1 -exersarea auzului fonematic în vederea pronunţării corecte a sunetelor în silabe şi cuvinte 1.2 -exersarea capacităţii de analiză fonetică a unui material verbal dat (propoziţie, cuvânt, silabă, fonem) 1.3 -înţelegerea semnificaţiei globale a mesajului oral 1.4 -exersarea comunicării verbale şi nonverbale cu caracter aplicativ 1.5 -stimularea curiozităţii faţă de mesajele emise de diverşi interlocutori, în situaţii de comunicare concretă 2.1-f ormarea şi exersarea deprinderilor de exprimare corectă şi clară 2.2 -formularea de răspunsuri legate de situaţii de viaţă, întâmplări, texte citite |
Comunicare orală (verbală)şi nonverbală Auzul fonematic şi modalităţi de exersare Asocieri obiect- imagine- cuvânt Unităţi lingvistice: sunet/literă, silabă, cuvânt, propoziţie simplă/ dezvoltată Semnificaţia globală a unui mesaj audiat Pronunţarea de cuvinte cu preluare de model Propoziţia simplă şi dezvoltată Vocabular şi semantică |
24 IX 25 IX 26 IX 28 IX |
Material, planșe grafice, materiale audio video, soft educațional |
Orală, Observația, Fișa de evaluare Aprecieri verbale Test de evaluare |
Exerciţiu-joc de diferenţiere auditivă şi de vorbire reflectată ¦ Exerciții de citire. Fragmente Toamna de Demonstene B(sau povestire după imagini) ¦ Repovestire, răspundere la întrebări: Anotimpurile, Lunile de toamnă. Activități de toamnă. ¦ Activități de scriere citire pe tema „Toamna” |
1 X 2 X 3 X 5 X |
Material, planșe grafice, materiale audio video, soft educațional |
Orală Fișe de evaluare |
||
Exerciţii-tip postaudiţie privind asocierea “cuvânt obiect – imagine” şi “enunţ scurt – imagine – acţiune ” ¦ Citire „Nu e ușor” de Petre Ghelmez. ¦ Exerciții e asociere cuvânt – imagine – acțiune, pe tema: meseriile ¦ Identificarea meseriilor după imagini. Caracteristicile meseriilor. |
8 X 9 X 10 X 12 X |
Manual, materiale grafice și audio – video, Planșe, Fișe de lucru |
Orală Scris, Fișe de evaluare, |
||
Exerciţii de delimitare a cuvintelor într-o propoziţie simplă/dezvoltată ¦ Identificarea cuvintelor –citirea cuvintelor și despărțirea în silabe. Fragmente din „Puiul de Al.Brătescu Voinești. |
15 X |
Manual, fișe de lucru |
Orală Fișe de evaluare |
||
Exerciţii de identificare a poziţiei unui cuvânt în propoziţie şi de localizare a unui sunet în cuvânt ¦ Identificare sunete, pornind de la fragmentul „Veverița”, de M Sadoveanu ¦ Cu ce sunet începe cuvântul?",joc – exerciţiu |
16 X 17 X |
Fișe de lucru |
Orală |
||
Exerciţii de ascultare a unor mesaje cu suport intuitiv-concret (jocuri de punere în corespondenţă a unui cuvânt cu imaginea potrivită, a unei propoziţii cu imaginea potrivită) ¦ Repetă după mine", joc – exerciţiu |
19 X 22 X 23 X |
Fișe de lucru |
Orală |
||
Exerciţii pentru demonstrarea înţelegerii mesajului audiat, prin apelarea la modalităţi de redare a acestuia(mimă/panto-mimă) ¦ Repovestire după imagini ¦ Exerciții de scriere după imagini, cu sau fără ajutor ¦ Jocuri didactice de tipul „Ce face… / Cine face …” |
24 X 26 X 29 X |
Fișe de lucru Planșe, materiale video |
Orală |
||
Exerciţii de stabilire a corespondenţei între enunţ şi imaginea corespunzătoare ¦ Ex. de identificare a a imginilor. „La piață” „La Cumpărături”, „La școală”, etc. Exersarea scrierii pornind de la imagini. ¦ Joc didactic tip puzzle de stabilire a corespondenței enunț - imagine. |
30 X 31 X 2 XI 5 XI |
Fișe de lucru Planșe grafice |
Orală Fișe de evaluare, Teste de cunoștințe |
||
Exerciţii de recunoaştere a unor secvenţe dintr-un text audiat. ¦ Repovestire după un fragment din Dumbrava Minunată, de de M Sadoveanu |
6 XI |
Fișe de lucru Planșe grafice, soft educațional |
Orală |
||
Vizionare poveşti/ fragment de poveste, cu selectarea personajelor principale şi precizarea trăsăturilor fizice ale unui personaj ¦ Vizionare Dumbrava minunată, enumerarea personajelor. ¦ Identificare personajelor ¦ Exerciții de povestire cu sau fără suport imagistic |
7 XI 9 XI 12 XI 13 XI 14 XI |
Fișe de lucru Manual Materiale video |
Orală |
||
Exerciţii de executare a unor comenzi verbale potrivite mediului ¦ Ordonează obiectele ¦ Citeşte primul cuvânt ¦ Joc didactic „Calea către comoară”. |
16 XI 19 XI 20 XI |
Fișe de lucru Jocuri |
Orală Scrisă – fișe de evaluare |
||
Jocuri de rol / dialoguri situaţionale pe diferite teme ¦ La școală ¦ La cumpărături „De-a magazinul” ¦ Cum ne jucăm fumos |
21 XI 23 XI 26 XI |
Planșe cu imagini Fișe de lucru Manual |
Orală |
||
Exerciţii de memorare ¦ Toamna de Demonstene Botez. ¦ Diverse poezii tematice / toamnă / iarnă |
27 XI 28 XI --- 30 XI 3 XII 4 XII |
Manual Fișe de lucru |
Orală |
||
Utilizarea mesajelor verbale şi gestuale în diferite situaţii practice de viaţă (stabilirea corespondenţei cuvânt- gest) ¦ Joc didactic tematic |
5 XII |
Fișe de lucru |
Orală |
||
Exerciţii de captare a atenţiei cu elemente surpriză (ghicitori, schimbare de tonalitate, de personaj etc.) ¦ Ghicitori – joc concurs ¦ Exerciții de memorare (scriere) de ghicitori. |
7 XII 10 XII 11 XII |
Fișe de lucru |
Orală, scrisă |
||
Exerciţii de ascultare a dialogurilor elev- elev şi profesor – elev, pe teme familiare copiilor ¦ Joc de rol – vacanța de iarnă ¦ Exerciții de dezvoltare a vocabularului. „cum îmi petrec timpul liber” |
12 XII 14 XII |
Fișe de lucru Manual |
Orală |
||
Formularea răspunsurilor la întrebări, plecând de la imagini pe diverse teme ¦ Activități de iarnă, obiceiuri, datini, tradiții |
17 XII 18 XII 19 XII |
Materiale video |
Orală, scrisă Fișe de evaluare |
||
Evaluare sumativă |
21 XII |
||||
Exerciţii de analiză şi sinteză fonetico – literală (despărţirea cuvintelor accesibile în silabe; integrare literală şi silabică) ¦ Dărnicie, de M Sântimbreanu. Citire, transcriere, despărțire în silabe. ¦ Dezvoltarea vocabularului, povestirea prin răspundere la întrebări / suport imagistic. |
3.2 -însuşirea sunetelor şi grupurilor de litere 3.3- dezvoltarea abilităţilor de pronunţie şi citire corectă 3.2 -însuşirea sunetelor şi grupurilor de litere 3.3- dezvoltarea abilităţilor de pronunţie şi citire corectă 4.1 -însuşirea actului grafic- grupurile de litere de mână/ de tipar 4.2 -exersarea scrierii corecte, lizibile şi conştiente a cuvintelor, propoziţiilor simple şi dezvoltate, a textelor scurte 4.3 -exersarea deprinderilor de scriere lizibilă, de aşezare corectă în pagină şi pe spaţii grafice(titlu, aliniat, spaţii libere, distanţa între cuvinte) 4.4 -aplicarea în scris a normelor ortografice şi de punctuaţie elementare |
Actul lexic şi grafic Asociere fonem- grup de litere litere de tipar Cuvinte mono-, bisilabice şi propoziţii simple/dezvoltate Citire selectivă de cuvinte şi propoziţii simple/ dezvoltate Asociere fonem-grup de litere-grup de grafeme/fonem-grup de litere de tipar Silabe şi cuvinte mono-, bisilabice, polisilabice Propoziţii simple şi dezvoltate Scrierea majusculei(primul cuvânt în propoziţie, substantivele proprii) Semnele de punctuaţie(punct, semnul exclamării, semnul întrebării) |
14 I 15 I |
Fișe de lucru Manual, Materiale audio – video |
Orală, scrisă |
Exerciţii de citire corectă a grupurilor de litere, mici şi mari, de tipar şi de mână ¦ Citire fragment 2 „Dărnicie”, de M Sântimbreanu |
16 I |
Manual |
Orală |
||
Exerciţii de învăţare a sunetului şi grupurilor de litere: ce-ci,ge-gi, che-chi, ghe- ghi Tema „În Familie” ¦ Identificarea cuvintelor care conțin grupuri de litere. ¦ Citirea și scrierea grupurilor de litere. Texte diverse |
18 I 21 I |
Manual, Fișe de lucru Materiale cu imagini |
Orală |
||
¦ Exerciţii de analiză cu localizarea sunetului/ grupului de litere în cuvânt |
22 I |
Planșe, Fișe de lucru |
Orală, scrisă |
||
Exerciţii de exemplificare de cuvinte cu sunetul/ grupul de litere în poziţie iniţială ¦ Joc didactic – concurs „Unde găsim grupul de litere”. Sau „Ce cuvânt conține grupul de litere” |
23 I |
Planșe cu imagini, Fișe de lucru |
Orală |
||
Exerciţii de analiză şi sinteză fonetico- literală (despărţirea cuvintelor accesibile în silabe) Tema: La școală ¦ Exerciții diverse de despărțire în silabe. Scrierea cuvintelor despărțite în silabe. ¦ Joc didactic pe tema despărțirii în silabe. |
25 I 28 I 29 I |
Manual, materiale cudio – video, Fișe de lucru |
Orală |
||
Exerciţii de citire corectă a grupurilor de litere, mici şi mari, de tipar şi de mână ¦ Citire „Puiul de căprioară” de Carianopol V. Identificarea și citirea corectă a grupurilor de litere |
30 I |
Manual Fișe de lucru |
Orală |
||
Exerciţii de lărgire a câmpului vizual, prin identificarea silabelor în structura cuvintelor şi a cuvintelor în structura propoziţiei simple/ dezvoltate ¦ Despărțire în silabe. Joc didactic „Câte silabe are” |
1 II |
Manual Fișe de lucru |
Orală, Fișe de evaluare |
||
¦ Exerciţii de citire a unui material verbal gradat ca dificultate Bucegii, de Simion Mehedinți |
4 II |
Fișe de lucru |
Orală |
||
Exerciţii de citire selectivă ¦ Citire Bucegii, de Simion Mehedinți |
5 II |
Fișe de lucru Planșe cu imagini Manual |
Orală |
||
Exerciţii de redare grafică a grupurilor de litere învăţate : ce-ci, ge-gi, che-chi, ghe- ghi ¦ Joc didactic pe tema grupurilor de litere |
6 II |
Fișe de lucru Planșe cu imagini și cuvinte |
Fișe de evaluare scrisă |
||
¦ Joc didactic de asociere fonem- grup de literă- grup de grafeme Tema: Cu ce putem călători |
8 II |
Fișe de lucru Manual |
Orală |
||
¦ Exerciţii – joc de identificare a grupurilor de litere învăţate în silabe, cuvinte şi propoziţii |
11 II |
Fișe de lucru Manual |
Orală |
||
¦ Exerciţii de scriere: grupuri de litere, silabe şi cuvinte mono-, bisilabice şi / sau polisilabice |
12 II |
Fișe de lucru Manual Planșe |
Orală |
||
¦ Alcătuire de silabe şi completare de cuvinte lacunare, pe bază de suport imagistic |
13 II |
Fișe de lucru |
Orală |
||
Exemplificări, în scris, de cuvinte cu litera vizată în poziţie iniţială ¦ Joc – concurs: cuvinte care început cu litera … „La Cumpărături” |
15 II |
Fișe de lucru |
Scrisă |
||
Exerciţii- joc de realizare a corespondenţei fonem- grup de litere- grup de grafeme ¦ Identificarea corespondenței grafem – fonem în fragmente din „Ascultați susurul apelor” ¦ Cuvinte care conțin grupul de litere …, cuvinte care se termină în litera… |
18 II 19 II 20 II |
Fișe de lucru Materiale audio video Planșe cu imagini |
Orală Scrisă |
||
Exerciţii de copiere de litere, silabe, cuvinte şi de propoziţii simple şi / sau dezvoltate ¦ Transcriere / scriere după dictare a unui fragment din „Ascultați susurul apelor” |
22 II |
Manual Fișe de lucru |
Scrisă |
||
Dictări de cuvinte şi de propoziţii simple şi/ sau dezvoltate ¦ Transcriere, dictare |
25 II 26 II |
Manual Fișe de lucru |
Scrisă |
||
Exemplificări de cuvinte cu grupurile de litere/ silabe date ¦ Exemplificări (scrieri) cuvinte care încep / conțin un grup de litere. |
27 II |
Fișe de lucru |
Orală Scrisă |
||
Exerciţii de completare a cuvintelor lacunare, având ca suport poezia „Pentru tine Primăvară, de Otilia Cazimir. |
1 III |
Fișe de lucru |
Scrisă |
||
Exerciţii joc de integrare propoziţională şi de scriere corectă ¦ Transcriere / scrierea corectă a poeziei. ¦ Exerciții de memorare a unei părți din poezie. |
4 III 5 III 6 III |
Fișe de lucru |
Scrisă Orală |
||
¦ Exerciţii de scriere după copiere/ transcriere sau după dictare a unei coloane de cuvinte, a unor propoziţii, cu localizarea corectă a cuvintelor şi cu păstrarea distanţei între cuvinte |
8 III |
Fișe de lucru Manual, planșe cu imagini și cuvinte |
Orală Scrisă |
||
¦ Exerciţii de completare de propoziţii lacunare, având ca suport o adaptare după „Niculae la pepeni” |
11 III |
Manual Fișe de lucru |
Scrisă |
||
Exerciţii de ordonare a cuvintelor în propoziţii simple/ dezvoltate. ¦ Așezați cuvintele în propoziții. ¦ Formați propoziții cu cuvintele |
13 III 15 III |
Fișe de lucru Manual |
Orală |
||
Exerciţii de realizare a acordului ¦ Joc didactic „Eu zic una tu zici mai multe” |
18 III |
Fișe de lucru Manual |
Orală |
||
¦ Exerciţii de scriere / folosire corectă a numeralului |
19 III |
Fișe de lucru |
Scrisă |
||
¦ Exerciţii de scriere /folosire corectă a pronumelor personale şi de politeţe |
20 III |
Manual Fișe de lucru |
Orală |
||
¦ Exerciţii de utilizare corectă a semnelor de punctuaţie |
22 III |
Manual Fișe de lucru |
Test de evaluare sumativă |
||
Exerciţii de integrare propoziţională, pe bază de suport imagistic ¦ Povestirea după imagini. Fragment din „Prâslea cel voinic și merele de aur” ¦ Realizare (scris sau oral) de propoziții pornind de la suport imagistic. ¦ Dezvoltarea propozițiilor simple |
2.1 -formarea şi exersarea deprinderilor de exprimare corectă şi clară (inteligibilă) 2.2 -formularea de răspunsuri legate de situaţii de viaţă, întâmplări, texte citite 2.3 -exersarea vocabularului, utilizând corect cuvintele sau expresiile însuşite 2.4 -exersarea abilităţilor de comunicare independentă verbală şi mimico-gestuală în diferite situaţii |
Comunicare orală(verbală) şi nonverbală Propoziţia simplă şi dezvoltată Texte scurte |
15 IV 16 IV 17 IV |
Manual, Fișe de lucru, Planșe Materiale diverse |
Orală, Scrisă |
Exerciţii de construire a unor enunţuri, pe baza unui şir de întrebări. ¦ La piață / La cinematograf / În curtea școlii |
19 IV |
Manual, Fișe de lucru, Planșe Materiale diverse |
Orală |
||
Exerciţii- joc de verbalizare pe marginea subiectelor surprinse în imagini, pe diferite teme ¦Anotimpurile |
22 IV |
Manual, Fișe de lucru, Planșe Materiale diverse |
Orală |
||
Formularea răspunsurilor la întrebări, plecând de la imagini pe diverse teme ¦Momentele zilei ¦ Activități specifice anotimpurilor. |
23 IV 24 IV 26 IV |
Manual, Fișe de lucru, Planșe Materiale diverse |
Orală |
||
Exerciţii de redare orală, în ritm propriu, a aspectelor semnificative dintr-un mesaj audiat. ¦ Amintiri din copilarie – pupăza din tei. Audiție, repovestire. ¦ Povestire, dezvoltarea vocabularului. |
29 IV 30 IV 3 V |
Manual, Fișe de lucru, Planșe Materiale diverse |
Orală |
||
Activităţi de ordonare şi verbalizare a unor acţiuni/ a secvenţelor unei povestiri, însoţite de suport imagistic. ¦ Repovestire „Pupăza din tei” |
7 V |
Manual, Fișe de lucru, Planșe Materiale diverse |
Orală |
||
Joc didactic de reproducere a unui material verbal accesibil. ¦ Citire / reproducere fragment „Ploaia” |
8 V |
Manual, Fișe de lucru, Planșe Materiale diverse |
Orală |
||
Exerciţii de vorbire dialogată ¦ În vizită |
10 V |
Manual, Fișe de lucru, Planșe Materiale diverse |
Orală |
||
Joc didactic ”Răspunde la ghicitori! ¦Animalele |
13 V |
Manual, Fișe de lucru, Planșe Materiale diverse |
|||
Exerciţii de vocabular: învățare de cuvinte specifice ¦ Tradiții și obiceiuri Românești |
14 V 15 V |
Manual, Fișe de lucru, Planșe Materiale diverse |
Orală Scrisă |
||
Exerciţii de construire a unor enunţuri cu cuvinte şi expresii noi ¦ Grădina zoologică |
17 V |
Manual, Fișe de lucru, Planșe Materiale diverse |
Orală |
||
¦ Exerciţii aplicative de utilizare a cuvintelor cu rol gramatical (fără a face referire la terminología ştiinţifică): verbe, substantive, adjective, pronume personal, numeral |
20 V |
Manual, Fișe de lucru, Planșe |
Scrisă |
||
¦ Exerciţii- joc cu asociaţii: obiect- imagine, imagine-obiect, obiect- imagine- cuvânt |
21 V 22 V |
Manual, Fișe de lucru, Planșe Materiale diverse |
Orală |
||
Exerciţii de identificare, pronunţare şi explicare de cuvinte necunoscute dintr-un text citit ¦ Citire fragment „Ascultați susurul apelor” de I Grigorescu ¦ Alcătuire de propoziții cu cuvinte noi. |
24 V 27 V |
Manual, Fișe de lucru, |
Scrisă |
||
¦Exerciţii de alcătuire de propoziţii care răspund la întrebările “Ce face?”, “Cum este?”, “Cine…?”, “Ce..?” |
28 V |
Manual, Fișe de lucru, Planșe |
Scrisă |
||
¦Exerciţii de utilizare corectă a formulelor de adresare şi de politeţe ¦ Joc didactic „cum ne adresăm corect” |
29 V 31 V |
Manual, Fișe de lucru, Planșe Materiale diverse |
Orală |
||
Exerciţii de redare a experienţei proprii/ de relatare a unor fapte şi întâmplări din viaţa cotidiană ¦ Povestire – compunere: „Vara” |
3 VI |
Manual, Fișe de lucru, Planșe Materiale diverse |
Orală Scrisă |
||
Exerciţii de continuare a unui dialog început ¦ „ Orașul nostru” discuții pe marginea imaginilor. ¦ Joc didactic „ Ce este în imagine” |
4 VI 5 VI |
Manual, Fișe de lucru, Planșe Materiale Video Soft educațional |
Orală |
||
Memorări, recitări de poezii ¦ Citire și memorare poezii diverse, povești pe suport video |
7 VI |
Manual, Fișe de lucru, Planșe Materiale diverse |
Orală |
||
Evaluare finală |
|||||
Exerciţii de integrare propoziţională, pe bază de suport imagistic ¦ exerciții recapitulative |
2.2-f ormularea de răspunsuri legate de situaţii de viaţă, întâmplări, texte citite 3.3 -dezvoltarea abilităţilor de pronunţie şi citire corectă 4.2-e xersarea scrierii corecte, lizibile şi conştiente a cuvintelor, propoziţiilor simple şi dezvoltate,a textelor scurte 4.3 -exersarea deprinderilor de scriere lizibilă, de aşezare corectă în pagină şi pe spaţii grafice(titlu, aliniat, spaţii libere, distanţa între cuvinte) 4.4 -aplicarea în scris a normelor ortografice şi de punctuaţie elementare |
10 VI |
Manual, Fișe de lucru, Planșe Fișe cu exerciții recapitulative |
Orală scrisă |
|
Exerciţii de construire a unor enunţuri, pe baza unui şir de întrebări ¦ povestire după imagini / transcriere / dictare |
11 VI |
Manual, Fișe de lucru, Planșe Materiale diverse |
Scrisă Orală |
||
Exerciţii – joc de verbalizare pe marginea subiectelor surprinse în imagini, pe diferite teme ¦ „Pentru tine primăvară”, de Otilia Cazimir |
12 VI |
Manual, Fișe de lucru, Planșe Fișe cu exerciții recapitulative |
Orală |
||
¦ Formularea răspunsurilor la întrebări, plecând de la imagini pe diverse teme |
14 VI |
Manual, Fișe cu exerciții recapitulative |
Orală |
||
Testare finală |
17 VI |
Fișe de evaluare. |
Test de evaluare finală |
||
Discutarea rezultatelor la testare |
18 VI |
--- |
Orală |
||
Exerciţii de redare orală, în ritm propriu, a aspectelor semnificative dintr-un mesaj audiat ¦ Exerciții recapitulative din textele studiate |
19 VI |
Fișe cu exerciții recapitulative |
Aprecieri verbale |
||
¦ Exerciţii de citire, recapitulare |
21 VI |
Fișe cu exerciții recapitulative |
Aprecieri verbale |
duminică, 5 februarie 2017
Planificare pe unități de învățare Citire Scriere Comunicare , clasa VI, învățământ special, severi
Exemplu de planificare pe unitati de învățare pentru disciplina "Citire Scriere Comunicare", pentru învățământul special, clasa a 6-a, pentru elevi cu deficiențe severe, profunde asociate. Planificarea pe unitati de învățare servește doar ca exemplu, poate fi adaptată și la alte clase, în funcție de nivelul și deficiența elevilor. Această planificare pe unitati de învățare este realizată în concordanță cu programa pentru Citire Scriere Comunicare, învățământ special.
Joc online - adunarea in concentrul 0-5
Un mic joc online pentru copiii din învățământul special, pentru exersarea adunărilor în concentrul 0-5.
-
Exemplu de proces verbal încheiat in urma unei activități de consiliere cu părinții elevilor unei clase cu deficiențe severe din învățământu...
-
Model de proces verbal pentru activitatea Omul sfințește locul, încheiat în cadrul programului Școala Altfel, să știi mai multe să fii mai b...
-
Un proiect de activitate extracurriculară pentru învățământul special, pentru o clasa cu deficiente severe, profunde, asociate, cu tema: &qu...