Nr. Crt |
Unități de învățare |
Obiective / Competențe |
Nr. Ore |
Săpt. |
Obs. |
1. |
Evaluare de preînvăţare |
1.3 -înţelegerea semnificaţiei globale a mesajului oral 3.3 -dezvoltarea abilităţilor de pronunţie şi citire corectă 4.2 -exersarea scrierii corecte, lizibile şi conştiente a cuvintelor, propoziţiilor simple şi dezvoltate,a textelor scurte |
4 |
S1 |
|
2. |
Comunicare orală (verbală) şi nonverbală |
1.1 -exersarea auzului fonematic în vederea pronunţării corecte a sunetelor în silabe şi cuvinte 1.2 -exersarea capacităţii de analiză fonetică a unui material verbal dat (propoziţie, cuvânt, silabă, fonem) 1.3 -înţelegerea semnificaţiei globale a mesajului oral 1.4 -exersarea comunicării verbale şi nonverbale cu caracter aplicativ 1.5 -stimularea curiozităţii faţă de mesajele emise de diverşi interlocutori, în situaţii de comunicare concretă 2.1-f ormarea şi exersarea deprinderilor de exprimare corectă şi clară 2.2 -formularea de răspunsuri legate de situaţii de viaţă, întâmplări, texte citite |
52 |
S2 … S14 |
|
3. |
Actul lexic şi grafic |
3.2 -însuşirea sunetelor şi grupurilor de litere 3.3-d ezvoltarea abilităţilor de pronunţie şi citire corectă 4.1 -însuşirea actului grafic- grupurile de litere de mână/ de tipar 4.2 -exersarea scrierii corecte, lizibile şi conştiente a cuvintelor, propoziţiilor simple şi dezvoltate,a textelor scurte 4.3 -exersarea deprinderilor de scriere lizibilă, de aşezare corectă în pagină şi pe spaţii grafice(titlu, aliniat, spaţii libere, distanţa între cuvinte) 4.4 -aplicarea în scris a normelor ortografice şi de punctuaţie elementare |
40 |
S 15 … S 24 |
|
4. |
Comunicare orală (verbală) şi nonverbală |
2.1 -formarea şi exersarea deprinderilor de exprimare corectă şi clară (inteligibilă) 2.2 -formularea de răspunsuri legate de situaţii de viaţă, întâmplări, texte citite 2.3 -exersarea vocabularului, utilizând corect cuvintele sau expresiile însuşite 2.4 -exersarea abilităţilor de comunicare independentă verbală şi mímico-gestuală în diferite situaţii |
36 |
S 25 … S 34 |
|
5. |
Evaluare finală |
2.2-f ormularea de răspunsuri legate de situaţii de viaţă, întâmplări, texte citite 3.3 -dezvoltarea abilităţilor de pronunţie şi citire corectă 4.2-e xersarea scrierii corecte, lizibile şi conştiente a cuvintelor, propoziţiilor simple şi dezvoltate,a textelor scurte 4.3 -exersarea deprinderilor de scriere lizibilă, de aşezare corectă în pagină şi pe spaţii grafice(titlu, aliniat, spaţii libere, distanţa între cuvinte) 4.4 -aplicarea în scris a normelor ortografice şi de punctuaţie elementare |
8 |
S35 S 36 |
duminică, 5 februarie 2017
Planificare anuala Citire Scriere Comunicare, clasa VI, învățământ special, severi
Model de planificare anuală pentru disciplina "Citire Scriere Comunicare", pentru învățământul special, clasa a 6-a, pentru elevi cu deficiențe severe, profunde asociate. Planificarea anuală servește doar ca exemplu, poate fi adaptată și la alte clase, în funcție de nivelul și deficiența elevilor. Această planificare anuală este realizată în concordanță cu programa pentru Citire Scriere Comunicare, învățământ special.
Joc online - adunarea in concentrul 0-5
Un mic joc online pentru copiii din învățământul special, pentru exersarea adunărilor în concentrul 0-5.
-
Exemplu de proces verbal încheiat in urma unei activități de consiliere cu părinții elevilor unei clase cu deficiențe severe din învățământu...
-
Model de proces verbal pentru activitatea Omul sfințește locul, încheiat în cadrul programului Școala Altfel, să știi mai multe să fii mai b...
-
Un proiect de activitate extracurriculară pentru învățământul special, pentru o clasa cu deficiente severe, profunde, asociate, cu tema: &qu...