luni, 19 august 2013

exemplu de proces verbal incheiat un urma activitatilor de consiliere cu parintii

Exemplu de proces verbal încheiat in urma unei activități de consiliere cu părinții elevilor unei clase cu deficiențe severe din învățământul special.
Procesele verbale încheiate în urma activității de consiliere cu părinții cuprind data și locul desfășurării, conținutul activității de consiliere, precum și semnătura profesorului diriginte și semnăturile părinților participanți
Exemplu 1: 


Proces Verbal
Încheiat astăzi _______________ în urma efectuării activităților de consiliere cu părinții elevilor clasei a _____________, pe luna ___________


Activitatea de consiliere s-a referit la:

        - Structura anului școlar
        - Orarul săptămânal și programul zilnic
       - Necesarul de rechizite
       - Necesarul de auxiliare didactice

S-a adus la cunoștință părinților structura anului școlar, vacanțele și zilele libere legale. De asemenea, s-a explicat părinților specificul programului
„Să știi mai multe, să fii mai bun” anterior numit „Școala altfel”

S-a înmânat părinților orarul clasei, și li s-a explicat necesitatea purtării echipamentului sportiv la orele de educație fizică. De asemenea s-a adus în
discuție și necesarul de rechizite și cel de rechizite auxiliare.

În încheiere, am ascultat expectanțele părinților legate de elevii lor, pentru a stabili de comun acord obiectivele pe anul școlar 2012 – 2013

Drept pentru care am încheiat prezentul proces verbal.
Diriginte al clasei a _________________
_________________________________ semnătura: ______________________
Părinți participanți:
Nume prenume ____________________ semnătură _______________________


Exemplu 2:
Proces Verbal

Încheiat astăzi 26 – 10 – 2012 în urma efectuării activităților de consiliere cu părinții elevilor clasei a VI-a B, pe luna octombrie
Activitatea de consiliere s-a referit la soluții pentru eficientizarea învățării și s-a referit la:

       - Prezentarea situației la învățătură și disciplină
       - Propuneri de activități extracurriculare
       - Prezentare power point privind modul de efectuare al temelor
       - Discuții libere

S-a discutat cu părinții situația la învățătură a elevilor până la acest moment, punctele slabe și punctele forte ale fiecărui elev. De asemenea, s-a
discutat și rezultatele testelor de la evaluarea inițială, care a fost dată în primele săptămâni ale lunii septembrie.

S-a adus la cunoștința părinților activitățile extracurriculare și extrașcolare la care vor participa elevii clasei a VI-a B. De asemenea, s-a comunicate
și obiectivele specifice fiecărei activități, precum și expectanțele profesorului legate de aceste activități.

S-a explicat părinților necesitatea interacțiunii dintre elevi, necesitatea dezvoltării relațiilor de cooperare și într-ajutorare între elevi pentru o
dezvoltare armonioasă a acestora.

Părinții elevilor cu probleme comportamentale au fost puși în temă cu privire la amenințările venite din partea anturajului elevilor, cu privire la
imitarea comportamentelor negative văzute în societate.

În încheiere, s-a discutat despre abaterile comportamentale ale unor elevi – problemă (acasă și la școală), și despre mijloacele eficiente de diminuare sau
chiar eliminare a acestora.

Drept pentru care am încheiat prezentul proces verbal,
Diriginte al clasei a VI-a B,
Prof. Voinea Marius

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Joc online - adunarea in concentrul 0-5

Un mic joc online pentru copiii din învățământul special, pentru exersarea adunărilor în concentrul 0-5.