Procesele verbale încheiate în urma activității de consiliere cu părinții cuprind data și locul desfășurării, conținutul activității de consiliere, precum și semnătura profesorului diriginte și semnăturile părinților participanți
Exemplu 1:
Proces Verbal
Încheiat astăzi _______________ în urma efectuării activităților de consiliere cu părinții elevilor clasei a _____________, pe luna ___________Activitatea de consiliere s-a referit la:
- Structura anului școlar
- Orarul săptămânal și programul zilnic
- Necesarul de rechizite
- Necesarul de auxiliare didactice
S-a adus la cunoștință părinților structura anului școlar, vacanțele și zilele libere legale. De asemenea, s-a explicat părinților specificul programului
„Să știi mai multe, să fii mai bun” anterior numit „Școala altfel”
S-a înmânat părinților orarul clasei, și li s-a explicat necesitatea purtării echipamentului sportiv la orele de educație fizică. De asemenea s-a adus în
discuție și necesarul de rechizite și cel de rechizite auxiliare.
În încheiere, am ascultat expectanțele părinților legate de elevii lor, pentru a stabili de comun acord obiectivele pe anul școlar 2012 – 2013
Drept pentru care am încheiat prezentul proces verbal.
Diriginte al clasei a _________________
_________________________________ semnătura: ______________________
Părinți participanți:
Nume prenume ____________________ semnătură _______________________
Exemplu 2:
Proces Verbal
Încheiat astăzi 26 – 10 – 2012 în urma efectuării activităților de consiliere cu părinții elevilor clasei a VI-a B, pe luna octombrie
Activitatea de consiliere s-a referit la soluții pentru eficientizarea învățării și s-a referit la:
- Prezentarea situației la învățătură și disciplină
- Propuneri de activități extracurriculare
- Prezentare power point privind modul de efectuare al temelor
- Discuții libere
S-a discutat cu părinții situația la învățătură a elevilor până la acest moment, punctele slabe și punctele forte ale fiecărui elev. De asemenea, s-a
discutat și rezultatele testelor de la evaluarea inițială, care a fost dată în primele săptămâni ale lunii septembrie.
S-a adus la cunoștința părinților activitățile extracurriculare și extrașcolare la care vor participa elevii clasei a VI-a B. De asemenea, s-a comunicate
și obiectivele specifice fiecărei activități, precum și expectanțele profesorului legate de aceste activități.
S-a explicat părinților necesitatea interacțiunii dintre elevi, necesitatea dezvoltării relațiilor de cooperare și într-ajutorare între elevi pentru o
dezvoltare armonioasă a acestora.
Părinții elevilor cu probleme comportamentale au fost puși în temă cu privire la amenințările venite din partea anturajului elevilor, cu privire la
imitarea comportamentelor negative văzute în societate.
În încheiere, s-a discutat despre abaterile comportamentale ale unor elevi – problemă (acasă și la școală), și despre mijloacele eficiente de diminuare sau
chiar eliminare a acestora.
Drept pentru care am încheiat prezentul proces verbal,
Diriginte al clasei a VI-a B,
Prof. Voinea Marius
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu