Unități de învățare |
Obiective / Competențe |
Nr. Ore |
Săpt. |
|
Persoana |
Recunoaşterea propriei identităţi prin raportare la mediul în care trăieşte Identificarea lucrurilor şi a fiinţelor, a raporturilor persoanei cu acestea |
5 |
S1 – S5 |
|
Raporturile noastre cu lucrurile şi fiinţele |
Identificarea grupurilor de apartenenţă (familie, colectivul clasei, al şcolii, grupul de prieteni) |
5 |
S6 – S10 |
|
Grupurile de apartenență |
Identificarea grupurilor de apartenenţă (familie, colectivul clasei, al şcolii, grupul de prieteni) |
4 |
S11 – S14 |
|
Semestrul II
|
||||
Trăsăturile morale ale persoanei şi buna convieţuire |
Identificarea şi formarea trăsăturilor morale ale persoanei pe baza unei scări valorice |
7 |
S15 – S21 |
|
Reguli şi norme de conduită civică |
Identificarea de reguli şi norme de comportament civic în diferite situaţii |
7 |
S22 – S29 |
|
Comportamentul în situaţii – limită |
Exersarea unor comportamente adecvate în diferite situaţii – normale sau de limită Respectarea simbolurilor specifice comunităţii din care face parte |
4 |
S30 – S33 |
|
Comunitatea |
Participarea la evenimente sociale semnificative din viaţa comunităţii Respectarea simbolurilor specifice comunităţii din care face parte Exersarea unor comportamente în sfera drepturilor democratice |
2 |
S34 – S35 |
|
Evaluare finală |
Evaluare finală |
1 |
S36 |
duminică, 5 februarie 2017
Planificare anuală Educație moral-civica, clasa VI, invatamant special, severi
Exemplu de planificare anuală pentru disciplina "Educație moral-civică", pentru învățământul special, clasa a 6-a, pentru elevi cu deficiențe severe, profunde asociate. Planificarea anuală este doar ca exemplu, poate fi adaptată și la alte clase, în funcție de nivelul și deficiența elevilor. Planificarea este realizată în concordanță cu programa pentru Educație moral-civică, învățământ special.
Joc online - adunarea in concentrul 0-5
Un mic joc online pentru copiii din învățământul special, pentru exersarea adunărilor în concentrul 0-5.
-
Exemplu de proces verbal încheiat in urma unei activități de consiliere cu părinții elevilor unei clase cu deficiențe severe din învățământu...
-
Model de proces verbal pentru activitatea Omul sfințește locul, încheiat în cadrul programului Școala Altfel, să știi mai multe să fii mai b...
-
Un proiect de activitate extracurriculară pentru învățământul special, pentru o clasa cu deficiente severe, profunde, asociate, cu tema: &qu...