Model de proces verbal pentru activitatea Omul sfințește locul, încheiat în cadrul programului Școala Altfel, să știi mai multe să fii mai bun, din anul școlar 2011 - 2012. Modelul de proces verbal se referă doar la activitatea Omul sfințește locul, și este din anul școlar 2012, este doar un model orientativ.
luni, 6 februarie 2017
Omul sfințește locul - proiect activitate extracurriculară. școala altfel, 2011-2012
Un model de proiect de activitate extracurriculară cu tema "Omul sfințește locul". Proiectul de activitate extracurriculară este din cadrul săptămânii Școala altfel, să știi mai multe să fii mai bun din anul școlar 2011 - 2012 (este primul an școlar în care a existat săptămâna "Școala altfel, să știi mai multe să fii mai bun" pe atunci numindu-se doar Școala altfel. Este doar un model orientativ de activitate, având în vedere că a fost realizat în 2012.
duminică, 5 februarie 2017
Planificarea opționalului Sunet și Culoare, clasa a VI-a, învățământ special
Model de planificare a opționalului Sunet și Culoare, opțional pentru învățământ special, clasa a VI-a, elevi cu deficiențe severe. Planificarea este realizată după Programa opționalului Sunet și Culoare (postată la categoria <<programe>>) și cuprinde atât planificarea anuală, cât și planificarea semestrială și planificarea pe unități de învățare.
Programa opționalului Sunet și culoare pentru clasa VI-a, învățământ special, severi
Model de programă pentru opționalul Sunet și culoare, pentru învățământul special, clasa a VI-a, pentru elevi cu deficiențe profunde, severe, asociate. Programa este din anul școlar 2012 - 2013, nu mai este de actualitate, dar poate fi folosită ca model pentru realizarea altor programe sau a planificărilor pentru opționalul Sunet și Culoare.
Programa opțional Natura, prietena mea, învățământ special, clasa 6, severi
Un model de programă realizată pentru opționalul Natura, prietena mea, pentru învățământul special. Programa pentru opțional este realizată pentru anul școlar 2012 - 2013 nemaifiind de actualitate. Poate servi doar ca model pentru realizarea altor programe sau planificări pentru învățământul special. Aceasta programă a fost concepută pentru o clasă de severi dar, în funcție de nivelul elevilor, poate fi adaptată și pentru alte clase.
Planificare opțional Natura, prietena mea, clasa 6, învățământ special, severi
Exemplu de planificare pentru opționalul Natura, prietena mea, pentru învățământul special, clasa a 6-a, pentru elevi cu deficiențe severe, profunde asociate. Planificarea servește doar ca exemplu, poate fi adaptată și la alte clase, în funcție de nivelul și deficiența elevilor. Această planificare este realizată în concordanță cu programa pentru opționalul Natura, prietena mea, învățământ special.
Planificare pe unități de învățare Formarea Abilităților de Comunicare clasa VI, învățământ special, severi
Exemplu de planificare pe unități de învățare pentru disciplina "Formarea Abilităților de Comunicare", pentru învățământul special, clasa a 6-a, pentru elevi cu deficiențe severe, profunde asociate. Planificarea pe unități de învățare servește doar ca exemplu, poate fi adaptată și la alte clase, în funcție de nivelul și deficiența elevilor. Această planificare pe unități de învățare este realizată în concordanță cu programa pentru Formarea Abilităților de Comunicare, învățământ special.
Planificare semestrială Formarea Abilităților de Comunicare clasa VI, învățământ special, severi
Exemplu de planificare semestrială pentru disciplina "Formarea Abilităților de Comunicare", pentru învățământul special, clasa a 6-a, pentru elevi cu deficiențe severe, profunde asociate. Planificarea semestrială servește doar ca exemplu, poate fi adaptată și la alte clase, în funcție de nivelul și deficiența elevilor. Această planificare semestrială este realizată în concordanță cu programa pentru Formarea Abilităților de Comunicare, învățământ special.
Planificare anuală Formarea Abilităților de Comunicare clasa VI, învățământ special, severi
Exemplu de planificare anuală pentru disciplina "Formarea Abilităților de Comunicare", pentru învățământul special, clasa a 6-a, pentru elevi cu deficiențe severe, profunde asociate. Planificarea anuală servește doar ca exemplu, poate fi adaptată și la alte clase, în funcție de nivelul și deficiența elevilor. Această planificare anuală este realizată în concordanță cu programa pentru Formarea Abilităților de Comunicare, învățământ special.
Planificare pe unități de învățare Citire Scriere Comunicare , clasa VI, învățământ special, severi
Exemplu de planificare pe unitati de învățare pentru disciplina "Citire Scriere Comunicare", pentru învățământul special, clasa a 6-a, pentru elevi cu deficiențe severe, profunde asociate. Planificarea pe unitati de învățare servește doar ca exemplu, poate fi adaptată și la alte clase, în funcție de nivelul și deficiența elevilor. Această planificare pe unitati de învățare este realizată în concordanță cu programa pentru Citire Scriere Comunicare, învățământ special.
Abonați-vă la:
Postări (Atom)
Joc online - adunarea in concentrul 0-5
Un mic joc online pentru copiii din învățământul special, pentru exersarea adunărilor în concentrul 0-5.
-
Exemplu de proces verbal încheiat in urma unei activități de consiliere cu părinții elevilor unei clase cu deficiențe severe din învățământu...
-
Model de proces verbal pentru activitatea Omul sfințește locul, încheiat în cadrul programului Școala Altfel, să știi mai multe să fii mai b...
-
Un proiect de activitate extracurriculară pentru învățământul special, pentru o clasa cu deficiente severe, profunde, asociate, cu tema: &qu...