Unități de învățare |
Obiective / Competențe |
Nr. Ore
|
Săpt. |
|||
Acțiuni de manipulare și cunoaștere a caracteristicilor obiectelor din mediul înconjurător |
C1 Dezvoltarea structurilor şi conduitelor perceptive motrice în vederea exprimării artistice Competenţe specifice: C1.1 Descrierea caracteristicilor obiectelor (formă, mărime, culoare) şi ale fiinţelor C1.2 Orientarea şi organizarea spaţială (direcţie, poziţie, distanţă) şi temporală C1.3 Dezvoltarea perceptiv-motrică |
8
|
S1 – S2 S15 – S20 |
|||
Sem 1:
2
|
Sem 2:
6
|
|||||
Activităţi de cunoaştere şi utilizare a materialelor, instrumentelor de lucru şi a unor tehnici specifice artelor plastice |
C2 Utilizarea materialelor, a instrumentelor de lucru şi a unor tehnici specifice artelor plastice Competenţe specifice: C2.1 Manipularea corectă a instrumentelor şi materialelor utilizate în activităţile artistice C2.2 Dezvoltarea gesturilor plastice în scopul însuşirii unor tehnici de lucru şi a unor elemente ale limbajului plastic |
11
|
S3 – S8 S21 – S25 |
|||
Sem 1:
6
|
Sem 2:
5
|
|||||
Elemente de limbaj plastic. Compoziția ca mijloc de comunicare |
C3 Realizarea unor activităţi artistice şi concretizarea lor în plan comunicaţional Competenţe specifice: C3.1 Stimularea exprimării libere prin intermediul limbajului plastic C3.2 Realizarea unor compoziţii bazate pe reprezentări geometrice ca suport comunicaţional |
10
|
S9 – S12 S 27 – S32 |
|||
Sem 1:
4
|
Sem 2:
6
|
|||||
Descrierea produsului activității personale și a colegilor |
C4 Dezvoltarea simţului estetic şi a capacităţii de apreciere a activităţii artistice; Competenţe specifice: C4.1 Descrierea lucrărilor realizate C4.2 Interpretarea şi aprecierea propriei lucrări |
6
|
S13 – S14 S33 – S36 |
|||
Sem 1:
2
|
Sem 2:
4
|
luni, 30 ianuarie 2017
Planificare anuala Educație plastică clasa VI - invatamant special - severi
Planificarea anuală la disciplina Educație Plastică pentru învățământul special, pentru elevi cu deficiențe severe profunde asociate. Planificarea respectă programa pentru deficienți severi, este pentru clasa a VI-a dar poate fi aplicată la orice clasă, în funcție de nivelul elevilor.
Joc online - adunarea in concentrul 0-5
Un mic joc online pentru copiii din învățământul special, pentru exersarea adunărilor în concentrul 0-5.
-
Exemplu de proces verbal încheiat in urma unei activități de consiliere cu părinții elevilor unei clase cu deficiențe severe din învățământu...
-
Model de proces verbal pentru activitatea Omul sfințește locul, încheiat în cadrul programului Școala Altfel, să știi mai multe să fii mai b...
-
Un proiect de activitate extracurriculară pentru învățământul special, pentru o clasa cu deficiente severe, profunde, asociate, cu tema: &qu...