NR. CRT. | UNITĂŢI DE ÎNVĂŢARE | OBIECTIVE/COMPETENŢE |
I. 1. |
Organizarea şi educarea colectivului de elevi Clasa noastră, o mică familie |
Cunoaşterea şi organizarea colectivului clasei |
2. | Ce fac eu? | |
3. | Ce înseamnă să fii elev? | Prelucrarea şi respectarea regulamentului clasei şi al şcolii |
4. | Regulile clasei noastre | |
5. | Grupurile din care facem parte | Formarea şi educarea deprinderilor de interacţiune socială în cadrul grupurilor de apartenenţă |
6. | Fii bun coleg! | |
II. 1. |
Dezvoltarea capacităţii de valorizare maximă a potenţialului elevilor Cine sunt, cine eşti |
Formarea şi educarea capacităţii de autocunoaştere şi a cunoaşterii celorlalţi |
2 | Cum aş vrea să fiu | |
3. | Ce fac astăzi | Formarea unor priceperi, deprinderi de muncă, a unui stil de muncă adecvat posibilităţilor lor |
4. | Ne mulţumesc rezultatele muncii noastre? | |
5. | Vreau să fiu primul! | |
6. | Suntem harnici, suntem pricepuţi | |
7. | Ce vrei să devii? | Identificarea şi afirmarea preferinţelor, a intereselor pentru diferite profile ocupaţionale |
8. | Ce ştii despre meserii? | |
III. 1. |
Cunoaşterea şi respectarea valorilor fundamentale ale societăţii democratice Avem drepturi dar şi obligaţii |
Cunoaşterea drepturilor copilului |
2. | Fapte bune, fapte rele | Cunoaşterea şi respectarea regulamentelor, legilor şi instituţiilor statului |
3. | Respectă ca să fii respectat! | |
4. | România, te iubesc! | Cunoaşterea simbolurilor ţării şi a identităţii naţionale |
5. | Lucrul bine făcut | Educarea în spiritul respectului faţă de munca de calitate |
6. | Timpul în mijlocul naturii | Educarea pentru petrecerea, în mod plăcut şi util, a timpului liber |
7. | Cum ne purtăm? | Educarea unor trăsături de caracter |
8. | Politeţea nu este haină de sărbătoare | |
9. | Familia mea | Pregătirea pentru viaţa de familie |
10. | Şi eu îmi ajut părinţii | |
11. | Natura este prietena noastră | Formarea şi dezvoltarea unor comportamente ecologice |
IV. 1. |
Cunoaşterea şi respectarea regulilor privind securitatea personalǎ Cum ne păstrăm sănătatea? |
Cunoaşterea şi respectarea normelor de igienă personală şi colectivă |
2. | Doctorul Sănătate | |
3. | Focul, prieten şi duşman | Cunoaşterea pericolelor (substanţe nocive, focul, accidente etc.) şi formarea de conduite preventive |
4. | Cu focul nu e de jucat | |
5. | Atenţie la semafor! | Cunoaşterea şi respectarea regulilor de circulaţie rutieră |
6. | Să circulăm corect | |
7. | Ce facem în caz de ...? | Formarea comportamentelor de apărare în caz de catastrofe naturale (incendii, cutremure, inundaţii) |
8. | Alo, 112?! | |
9. | Fără violenţă! | Formarea şi dezvoltarea unor comportamente preventive faţă de factorii de risc care conduc la delincvenţa juvenilă: agresivitate, violenţă, abuz, furt, devianţă, trafic de fiinţe etc. |
marți, 5 septembrie 2017
Planificare consiliere și orientare clasa VII invațamant special deficiențe severe
Model de planificare anuală pentru disciplina "Consiliere și Orientare", aria Curriculară Consiliere, pentru elevii din învățământul special. Planificarea este făcută după programa "Consiliere și orientare pentru elevii cu deficiențe severe, profunde, asociate" și este adaptată specificului clasei. Planificarea este făcută pentru elevii de clasa a VII-a din învățământul special, dar poate fi folosită și la alte clase.
Joc online - adunarea in concentrul 0-5
Un mic joc online pentru copiii din învățământul special, pentru exersarea adunărilor în concentrul 0-5.
-
Exemplu de proces verbal încheiat in urma unei activități de consiliere cu părinții elevilor unei clase cu deficiențe severe din învățământu...
-
Model de proces verbal pentru activitatea Omul sfințește locul, încheiat în cadrul programului Școala Altfel, să știi mai multe să fii mai b...
-
Un proiect de activitate extracurriculară pentru învățământul special, pentru o clasa cu deficiente severe, profunde, asociate, cu tema: &qu...